Здравейте! Днес закачих колата на диагностика и показваше, че температурата на входящия въздух е 40гр. при реални 19гр. Въпроса ми е нормално ли е това и кой датчик отговаря за измерването на температурата и дали влияе на работата на колата?
Известие
Collapse
No announcement yet.
температура на входящия въздух?
Collapse
X
-
Да влияе на работата на мотора и да нормално е да е по-топъл въздуха от колкото е околната температура,все пак въздуховодите се нагряват от мотора.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
-
Първоначално публикувано от redshark Покажи съобщениеЗдравейте! Днес закачих колата на диагностика и показваше, че температурата на входящия въздух е 40гр. при реални 19гр. Въпроса ми е нормално ли е това и кой датчик отговаря за измерването на температурата и дали влияе на работата на колата?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от redshark Покажи съобщениеМисълта ми беше да не е заминал някой датчик и да бърка работата на двигателя. Но явно всичко е наред
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
И аз съм го виждал това поведение:
Мотора е напълно студен, външна температура 15 градуса, палиш и след малко показва температура на входящ въздух 40 градуса.
Но реших че диагностичната програма не показва вярно.
Миналата седмица случайно видях в EPER че има отделен температурен датчик според техните схеми.
Въпреки това огледах добре мотора и при мен такова нещо няма (или не съм го видял).
Обаче какво тогава е това : http://www.autopartoo.com/oem/alfa-romeo/7763719.html
линк към eper - http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...OD=2&DRW_NUM=2 , номер 12 ....
Comment
-
Температурата е напълно нормална....., вие какво очаквате... Колата не е в движение + капака е затворен, предполагам и кора под двигателя има. Това, че е туко що запалена колата също не влие, при положение, че колекторните тръби са горе долу на 30см от въздуховода, а там температурата е много над 40градуса. В движение стойностите леко се променят(температурата се понижава в следствие на въздуха, който влиза през предната решетка).Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеИ аз съм го виждал това поведение:
Мотора е напълно студен, външна температура 15 градуса, палиш и след малко показва температура на входящ въздух 40 градуса.
Но реших че диагностичната програма не показва вярно.
Миналата седмица случайно видях в EPER че има отделен температурен датчик според техните схеми.
Въпреки това огледах добре мотора и при мен такова нещо няма (или не съм го видял).
Обаче какво тогава е това : http://www.autopartoo.com/oem/alfa-romeo/7763719.html
линк към eper - http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...OD=2&DRW_NUM=2 , номер 12 .
На по-новите дебитомери, тем. датчик е в дебитомера.sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеНа по-старите версии температурния датчик е отделно.
На по-новите дебитомери, тем. датчик е в дебитомера....
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеНе знам : виждал съм спецификация на моя дебитомер и има температурен датчик. Според eper обаче имам и друг температурен датчик за входящия въздух.sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
Comment